0 Replies Latest reply on Apr 4, 2019 4:56 PM by samhenri

Weird playback speed in English + no english subtitles for different languages in episode

samhenri

Hi. Sorry for the lack of my German language knowledge. I will add a translation by Google.

I've recently subscribed to Sky Ticket and was watching some shows like Westworld and Game Of Thrones and I noticed that the playback speed is different in the English version. The sound is almost pitched and I was wondering is if the video is speed up to match the German dubs. Is there any version with the original episode length?

Also, when watching episodes that certain characters speaks different languages, the subtitle is always in German, even If I selected the English audio. Is there any other option for this? There was a whole episode in Japanese in Westworld that I couldn't understand and Game Of Thrones has the fictional Dothraki language. I've tested this on iOS and PS4.

Ich habe vor kurzem Sky Ticket abonniert und habe mir einige Shows wie Westworld und Game Of Thrones angesehen und festgestellt, dass die Wiedergabegeschwindigkeit in der englischen Version unterschiedlich ist. Der Sound ist fast gestimmt und ich habe mich gefragt, ob das Video schneller wird, als es den deutschen entspricht. Gibt es eine Version mit der ursprünglichen Episodenlänge?

Wenn Sie sich Episoden ansehen, in denen bestimmte Zeichen verschiedene Sprachen sprechen, ist der Bildunterschrift immer in Deutsch, auch wenn ich den englischen Ton ausgewählt habe. Gibt es eine andere Möglichkeit dafür? In Westworld gab es eine ganze japanische Episode, die ich nicht verstehen konnte, und Game Of Thrones hat die fiktive Dothraki-Sprache. Ich habe dies auf iOS und PS4 getestet.